Firmowy kalendarz trójdzielny

Firmowy kalendarz trójdzielny

firmowy kalendarz trójdzielny

Zawsze, gdy kończy się stary rok i zaczyna nowy, znajomi podpytują się nawzajem, czy ktoś nie ma na zbyciu kalendarza trójdzielnego. Te wygodne gadżety pomagają zorganizować obowiązki w niejednym domu i biurze. Wygodny widok na dni na przełomie miesięcy i kratka, którą wyraźnie zaznaczamy obecny dzień sprawiają, że komfortowe korzystanie z kalendarza ogranicza się do rzutu okiem. Kalendarze trójdzielne stały się w związku z tym bardzo popularnym prezentem, który przeróżne firmy wręczają swoim klientom. Co warto wiedzieć o ich projektowaniu, aby to właśnie kalendarz naszej firmy zawisł na honorowym miejscu u klienta, a nie kalendarz konkurencji?

Jakość i jeszcze raz jakość

Przede wszystkim jeśli już decydujemy się na zrobienie firmowego kalendarza, należy zlecić jego wykonanie dobrej drukarni. W końcu powinno nam zależeć, aby kalendarz był nie tylko użytecznym gadżetem dla klienta, ale też reklamą naszej firmy. Dlatego właśnie powinien mieć najwyższą jakość wykonania. Zaufana drukarnia zadba o to, by w druku nie było błędów ani żadnych skaz. Obsługa doradzi nam jaki papier wybrać, by kalendarz wyglądał solidnie i był po prostu schludny. Wyprodukowanie kalendarzy wątpliwej jakości może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego. Klienci wyrzucą nasz prezent do kosza narzekając, że wręczyliśmy im byle co. A opinia taka niestety może przenieść się również na wykonywaną działalność.

Reklama, ale nie nachalna

Błąd, który popełnia wiele firm, to umieszczenie wielkiej nazwy swojej firmy w miejscu grafiki. Zdecydowanie lepszym pomysłem jest umieszczenie tam ładnego zdjęcia, które może nawiązywać do naszej działalności. Nazwa firmy lub jej logotyp powinien być widoczny, lecz niezbyt nachalny. Jeśli kalendarz będzie naprawdę ładny, na pewno wiele osób spyta naszego klienta, skąd taki ma. A ten wtedy zareklamuje naszą firmę. Kalendarz spełni więc swoją funkcję. Dobrze zaprojektowany i wykonany kalendarz trójdzielny to wspaniały ruch marketingowy.