ikona telefonu Infolinia: 74 645 69 70         

          ikona maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.          

Dobre stoisko reklamowe. Jak przykuć uwagę klienta?

 

Każdej firmie zależy na dobrej reklamie. Wiele przedsiębiorstw wykorzystuje każdą możliwą okazję do zareklamowania się w każdym miejscu. Idealną okazją gdzie można trafić do nowych klientów, są targi reklamowe, na których wystawiają się wszystkie firmy z danej branży. Kluczem do sukcesu marketingowego jest odpowiednio zaprojektowane stoisko reklamowe, które będzie przykuwać uwagę oraz przyciągnie jak najwięcej zainteresowanych.

 

Jak powinno wyglądać dobre stoisko reklamowe?

 

Na targach tematycznych i tego typu podobnych imprezach można spotkać niemalże wszystkie przedsiębiorstwa z danej branży. Z perspektywy przedsiębiorcy oznacza to, że wszystkie konkurencyjne firmy będą w jednym miejscu, dlatego niezwykle istotne jest się wyróżnić na tle innych. Przy projektowaniu stoiska reklamowego ważne jest, aby odpowiednio wyeksponować logo firmy, tak, aby każda przechodząca obok osoba je zauważyła. Dobór kolorów też jest ważny. Wielu osobom odpowiedzialnym za marketing będzie zależało na tym, aby kolorystyka była spójna z barwami znaku graficznego firmy, lecz lepszym rozwiązaniem będzie wykorzystanie mocnych, wyróżniających się kolorów. Dzięki takiemu rozwiązaniu stoisko będzie widoczne z daleka. 

 

Przy projektowaniu stoiska reklamowego należy zwrócić uwagę na wielkość. Warto zostawić sobie zaplecze dla pracowników oraz przemyśleć rozmieszczenie materiałów promocyjnych i gadżetów takich jak na przykład balony. Dzięki temu zarówno ludzie odpowiedzialni za promocję, jak i odwiedzający będą mieli swobodę w poruszaniu się. Stoisko nie może być za małe, ponieważ przy dużej liczbie zainteresowanych w tym samym czasie, może się zrobić zbyt klaustrofobicznie, co utrudnia pracę pracownikom oraz nie jest wygodne dla potencjalnych klientów. 

 

Na targach tematycznych i tego typu podobnych imprezach można spotkać niemalże wszystkie przedsiębiorstwa z danej branży. Z perspektywy przedsiębiorcy oznacza to, że wszystkie konkurencyjne firmy będą w jednym miejscu, dlatego niezwykle istotne jest się wyróżnić na tle innych. Przy projektowaniu stoiska reklamowego ważne jest, aby odpowiednio wyeksponować logo firmy, tak, aby każda przechodząca obok osoba je zauważyła. Dobór kolorów też jest ważny. Wielu osobom odpowiedzialnym za marketing będzie zależało na tym, aby kolorystyka była spójna z barwami znaku graficznego firmy, lecz lepszym rozwiązaniem będzie wykorzystanie mocnych, wyróżniających się kolorów. Dzięki takiemu rozwiązaniu stoisko będzie widoczne z daleka. 

 

Przy projektowaniu stoiska reklamowego należy zwrócić uwagę na wielkość. Warto zostawić sobie zaplecze dla pracowników oraz przemyśleć rozmieszczenie materiałów promocyjnych i gadżetów takich jak na przykład balony. Dzięki temu zarówno ludzie odpowiedzialni za promocję, jak i odwiedzający będą mieli swobodę w poruszaniu się. Stoisko nie może być za małe, ponieważ przy dużej liczbie zainteresowanych w tym samym czasie, może się zrobić zbyt klaustrofobicznie, co utrudnia pracę pracownikom oraz nie jest wygodne dla potencjalnych klientów. 

 

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.