ikona telefonu Infolinia: 74 645 69 70         

          ikona maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.          

Blog

Podstawowe rodzaje banerów reklamowych

 

Są nośnikami informacji promocyjnej, sposobem na zmaksymalizowanie skuteczności reklamy i nowoczesnym środkiem marketingowym. Banery reklamowe – bo o nich mowa – można zamówić zgodnie z indywidualnymi wytycznymi i preferencjami, aby doskonale odpowiadały założonym celom. Jakie są najważniejsze i najczęściej wykorzystywane rodzaje banerów reklamowych?

Jak opakować produkt, aby wyglądał atrakcyjnie?

Opakowanie produktu jest jednym z najistotniejszych czynników, które wpływają na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie. Badania dowodzą, że nawet 70% konsumentów nabywa towar kierując się pierwszym wrażeniem. Dlatego tak ważny jest wygląd zewnętrzny produktu. Jak sprawić, żeby był on atrakcyjny?

Czy posiadanie pieczątki firmowej jest obowiązkowe?

Przyjmuje się, że pieczątka firmowa jest niezbędna. Zdarza się, że bez niej firmy nie zatwierdzają np. listy płac czy innych ważnych dokumentów. Pieczątki zatem w pewien sposób przyspieszają firmowe procedury. Tymczasem prawne regulacje w kwestii posiadania pieczątki dają przedsiębiorcom wolną rękę, z której mało kto korzysta. W przepisach polskiego prawa brakuje wzmianki o tym, by pieczątki firmowe były wymagane. Ustawodawca mówi wprost, że do identyfikacji podmiotu potrzebny jest numer NIP oraz nazwa firmy. Jeśli już na kimś spoczywa obowiązek posiadania pieczątki, to jedynie na urzędach państwowych. Mimo to w praktyce niemal każda firma posiada swoją pieczęć.

Dobrodziejstwa druku cyfrowego

Druk cyfrowy to znane wszystkim pojęcie, ale niewielu ludzi wie jak powstaje wydruk cyfrowy. Metoda druku cyfrowego wykorzystuje wałek, który jest podłączony do tonera. Naświetla się go, a później przenosi się obraz z wałka na nośnik – jest to przeważnie: papier, tektura, folia, satyna, ale mogą to również być tworzywa sztuczne. Ta technika wywodzi się bezpośrednio z metody stosowanej w kserokopiarkach, która powstała już w 1938 roku. Do druku cyfrowego zaczęto ją wdrażać w latach 80 XX wieku. Druk cyfrowy ma zatem całkiem długą historię i nadal jest z powodzeniem wykorzystywany. Ta metoda druku sprawdza się doskonale przy wydrukach o niewielkich nakładach.

Czym powinna charakteryzować się dobra drukarnia?

Sukces firm z wielu branż uzależniony jest od profesjonalnego druku. Dobra, zaufana drukarnia to dla wielu firm ogromna podpora w ich codziennej działalności i czynnik, od którego zależy ich rozwój. Jakie cech powinna mieć dobra drukarnia?

Firmowe kalendarze. Co zamówić?

Jednym z dobrych pomysłów na promocję firmy są kalendarze z jej logotypem. Dlaczego to dobry pomysł? Z tego powodu, iż kalendarze są bardzo praktycznymi gadżetami i osoby nimi obdarowane chętnie ich używają. Co za tym idzie, logotyp firmy wisi dumnie na ścianie w widocznym miejscu. 

Druk książek. Dlaczego warto zaufać dobrej drukarni?

Chociaż wydawać by się mogło, że druk książek dotyczy tylko wielkich wydawców, nie jest to prawdą. Obecnie swoją książkę może wydrukować dosłownie każdy, a z usługi korzysta wiele osób prywatnych. Dlaczego warto zlecić to zadanie doświadczonej drukarni?

Opakowanie kartonowe: Jakość wykonania

Wiele produktów sprzedaje się w opakowaniach kartonowych. Producenci zlecają ich przygotowanie drukarniom, które muszą dostarczyć gotowe opakowania na czas, by dany produkt mógł trafić do sklepów. Druk opakowań to bardzo odpowiedzialne zadanie. Dlaczego?

Czym się różni druk cyfrowy od offsetu?

Druk cyfrowy i druk offsetowy to współcześnie jedne z najpopularniejszych metod druku. Ze względu na znaczne różnice w procesie technologicznym, wykorzystywane są w odmiennych sytuacjach. Obie techniki zapewniają wysoką jakość wydruku i satysfakcję klienta z finalnego produktu. Sprawdźmy, czym się od siebie różnią?

Jak dobrze przygotować plakat reklamowy?

Plakaty reklamowe otaczają nas z każdej strony, gdy tylko wyjdziemy z domu. Możemy zobaczyć je nie tylko na ulicznych słupach ogłoszeniowych, ale także w sklepach, bibliotekach, na stacjach benzynowych i na przystankach. Jednak każdy z nas doskonale wie, że część z nich w natłoku informacji kompletnie nam umyka, a tylko niewiele z nich przykuwa naszą uwagę i sprawia, że chcemy dokładniej się im przyjrzeć.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.