ikona telefonu Infolinia: 74 645 69 70         

          ikona maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.          

Opakowanie jest ważne!

Marketing

Dobrze wyglądające opakowanie potrafi skusić do zakupu nawet klienta, który do sklepu przyszedł po coś zupełnie innego. Dlatego jego wygląd warto dobrze opracować, najlepiej korzystając z pomocy specjalistów od marketingu. Dobrze dobrana kolorystyka, chwytliwe hasło, informacje o produkcie narzucone przez prawo, wyraźna nazwa produktu, grafiki i napisy skomponowane w odpowiedni sposób mogą sprawić, że nasz produkt wyda się potencjalnemu klientowi jeszcze bardziej atrakcyjny. Osoby, które kupują w sklepie kompletnie dla nich nową rzecz, wybiorą z półki tę, która wyda im się najbardziej atrakcyjna wizualnie.

Ochrona

Pudełko kartonowe chroni produkt przed uszkodzeniami mechanicznymi. Żarówki sprzedawane luzem szybko potłukłyby się, a dzięki kartonikowi można je wygodnie przechowywać bez obaw, że sturlają się z półki i spadną na ziemię. Karton może też ochronić produkt znajdujący się w jego wnętrzu przed niesprzyjającymi warunkami pogodowymi. Dzięki specjalnemu procesowi, zwanemu kaszerowaniem, opakowanie można odpowiednio wzmocnić i sprawić, że nie rozmięknie, gdy będziemy przenosić produkt podczas deszczu. Każdy z nas kojarzy kaszerowane kartony chociażby z zakupu nowego telewizora lub konsoli. To właśnie producenci delikatnych sprzętów najchętniej ich używają. Warto zlecić wyprodukowanie kartonowych opakowań doświadczonej firmie. Dzięki temu możemy mieć pewność, że jakość nadruku będzie idealna, a kartony wytrzymałe i estetyczne. Jest to szczególnie istotne, gdy decydujemy się na kartony kaszerowane. Do ich stworzenia niezbędna jest nowoczesna linia produkcyjna, którą posiadają tylko liderzy w branży.

 

Marketing

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.