Opakowanie jest ważne!

Marketing

Dobrze wyglądające opakowanie potrafi skusić do zakupu nawet klienta, który do sklepu przyszedł po coś zupełnie innego. Dlatego jego wygląd warto dobrze opracować, najlepiej korzystając z pomocy specjalistów od marketingu. Dobrze dobrana kolorystyka, chwytliwe hasło, informacje o produkcie narzucone przez prawo, wyraźna nazwa produktu, grafiki i napisy skomponowane w odpowiedni sposób mogą sprawić, że nasz produkt wyda się potencjalnemu klientowi jeszcze bardziej atrakcyjny. Osoby, które kupują w sklepie kompletnie dla nich nową rzecz, wybiorą z półki tę, która wyda im się najbardziej atrakcyjna wizualnie.

Ochrona

Pudełko kartonowe chroni produkt przed uszkodzeniami mechanicznymi. Żarówki sprzedawane luzem szybko potłukłyby się, a dzięki kartonikowi można je wygodnie przechowywać bez obaw, że sturlają się z półki i spadną na ziemię. Karton może też ochronić produkt znajdujący się w jego wnętrzu przed niesprzyjającymi warunkami pogodowymi. Dzięki specjalnemu procesowi, zwanemu kaszerowaniem, opakowanie można odpowiednio wzmocnić i sprawić, że nie rozmięknie, gdy będziemy przenosić produkt podczas deszczu. Każdy z nas kojarzy kaszerowane kartony chociażby z zakupu nowego telewizora lub konsoli. To właśnie producenci delikatnych sprzętów najchętniej ich używają. Warto zlecić wyprodukowanie kartonowych opakowań doświadczonej firmie. Dzięki temu możemy mieć pewność, że jakość nadruku będzie idealna, a kartony wytrzymałe i estetyczne. Jest to szczególnie istotne, gdy decydujemy się na kartony kaszerowane. Do ich stworzenia niezbędna jest nowoczesna linia produkcyjna, którą posiadają tylko liderzy w branży.

 

Marketing