Wyeksponuj swój produkt: standy reklamowe

Co to jest stand?

Standy reklamowe przybierają różną postać. Najprostszy stand to, krótko mówiąc, stojąca na ziemi reklama, w postaci wielkiego plakatu lub np. w kształcie człowieka – najczęściej spotykana w kinach. W aptekach często z kolei spotyka się standy, na których oprócz nadruku znajduje się miejsce na ulotki. W sklepach zaś możemy spotkać standy, które przypominają oddzielną półkę sklepową, przeważnie obrandowaną logotypami i hasłami danej marki. Na półeczkach standu ustawione są oczywiście produkty tej marki, dzięki czemu są wyeksponowane wyraźniej niż produkty konkurencji. Standy sprawdzają się w przypadku produktów lekkich.

Jak robi się standy?

Samo wykonanie standów najlepiej jest zlecić doświadczonej drukarni. Dzięki temu będziemy pewni, że stand będzie nie tylko stabilny i wytrzyma wagę naszych produktów, ale również będzie wykonany estetycznie i dokładnie. W przypadku zamawiania pierwszych standów dla naszych produktów dobrze jest ściśle współpracować z pracownikami drukarni, aby wyeliminować potencjalne błędy. Wygląd standu powinien być zaprojektowany przez doświadczonego grafika. Pamiętajmy, że jego zadaniem jest nie tylko „utrzymanie” produktów, ale również zareklamowanie ich. Dlatego stand powinien kusić wzrok i zachęcać klienta do zakupu produktów. Wszelkie umieszczone na nim informacje (np. o promocji) powinny być wyraźne i czytelne. Warto także przedyskutować z danym sklepem czy punktem usługowym miejsce, w którym stand będzie ustawiony. Jeśli sklep postawi go w mało widocznym kącie, nie będzie on spełniał swojej roli.


eksponowanie produktu