ikona telefonu Infolinia: 74 645 69 70         

          ikona maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.          

Blog

Druk cyfrowy, a typy podłoża drukowego

Druk cyfrowy to jedna z najszybciej rozwijających się technik druku, wyróżniająca się szerokimi możliwościami wykorzystania i opłacalnością przy projektach niskonakładowych. Jedną z największych zalet drukowania cyfrowego są niemal nieograniczone możliwości w wyborze podłoża drukowego, czyli rodzaju materiału do zadrukowywania. Sprawdźmy, jakich typów nośnika obrazu możemy użyć w cyfrowych technikach drukowania.

Druk cyfrowy w opakowalnictwie

Rozwój digitalizacji i komputeryzacji gospodarki doprowadził w ostatnich latach do wyraźnego wzrostu obrotów na rynku opakowań. Proces wytwarzania opakowań ulega dynamicznym zmianom na wszystkich jego etapach, zwłaszcza projektowania i produkcji. Zasadniczą zmianą jest wprowadzenie druku cyfrowego do produkcji opakowań produktów. Warto wiedzieć, jak ta metoda druku wpłynęła na branżę opakowaniową oraz czym się charakteryzuje w tym konkretnym zakresie.

Firmowy kalendarz trójdzielny

Zawsze, gdy kończy się stary rok i zaczyna nowy, znajomi podpytują się nawzajem, czy ktoś nie ma na zbyciu kalendarza trójdzielnego. Te wygodne gadżety pomagają zorganizować obowiązki w niejednym domu i biurze. Wygodny widok na dni na przełomie miesięcy i kratka, którą wyraźnie zaznaczamy obecny dzień sprawiają, że komfortowe korzystanie z kalendarza ogranicza się do rzutu okiem. Kalendarze trójdzielne stały się w związku z tym bardzo popularnym prezentem, który przeróżne firmy wręczają swoim klientom. Co warto wiedzieć o ich projektowaniu, aby to właśnie kalendarz naszej firmy zawisł na honorowym miejscu u klienta, a nie kalendarz konkurencji?

Genialny prezent dla klientów: kalendarze trójdzielne

Wiele firm zastanawia się nad wyprodukowaniem ciekawego gadżetu dla swoich klientów. Trend ten nasila się zwłaszcza pod koniec roku, w okresie świąteczno-sylwestrowym. To właśnie wtedy przez pośrednictwo poczty i kurierów firmy dziękują swoim klientom za to, że korzystają z ich usług. I chociaż co roku pojawiają się kolejne modne gadżety, od lat najbardziej pożądane przez większość klientów są kalendarze trójdzielne.

Opakowanie jest ważne!

Wielu producentów sprzedaje swój towar w opakowaniu. Przeważnie są to opakowania kartonowe, które ułatwiają chociażby magazynowanie produktów i dają im ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Warto pamiętać o tym, że nawet producenci najwyższej jakości produktów nigdy nie zaniedbują wyglądu ich opakowań. Dlaczego? Ponieważ klienci często „kupują oczami”.

Opakowanie. Czy to tylko ochrona produktu?

Opakowania kartonowe wciąż należą do jednych z najbardziej popularnych na rynku. Dzięki kartonom łatwiej jest przechowywać i transportować różnego rodzaju produkty. Opakowanie kartonowe chroni również to, co się w nim znajduje. Zwykły słoiczek z kremem dociera co naszego domu bez żadnych rys, chociaż przecież nie raz musi przybyć pół świata w kontenerze, potem w ciężarówce, by wreszcie trafił do naszego auta. Nawet drogi i nowoczesny sprzęt RTV czy AGD pakuje się w odpowiednio przygotowany karton, by bezpiecznie dotarł do domu kupującej go osoby. Opakowania kartonowe do tego celu są specjalnie wzmacniane (tzw. kaszerowanie), by były bardziej odporne na uszkodzenia czy wilgoć. Jednak ochrona towaru to nie jedyne zadania opakowania.

Pieczątki przydatne w firmie

Większość firm posiada swoją pieczątkę firmową. Zazwyczaj znajduje się na niej nazwa firmy, jej dane teleadresowe i NIP. Niektóre spółki dodają jeszcze wysokość kapitału zakładowego, sąd rejestrowy i numer KRS. Większość osób na wysokich stanowiskach, a także handlowcy firmy posiadają swoje pieczątki imienne. Jednak pieczątki automatyczne są tak wygodne, że znajdują zastosowanie także w wielu innych działaniach firm. Przyjrzyjmy się najbardziej popularnym z nich.

Jak projektuje się opakowanie produktu?

Chociaż wiele osób zarzeka się, że nie zwraca uwagi na opakowania kupowanych produktów, gdy nie znamy marek leżących na półce, prawdopodobnie wybierzemy tę, która będzie miała najatrakcyjniejsze opakowanie. Dlatego też wielu producentów przykłada dużą wagę do tego, w czym sprzedają swój towar. Każdy producent opakowań przykłada się bardzo do tego, by opakowanie było wykonane starannie i schludnie. Jednak najpierw klient drukarni powinien dokładnie przemyśleć, co chce na nim umieścić.

Jak przygotować skuteczny baner reklamowy?

Baner jest formą reklamy outdoorowej, występującej w formie komunikatu informacyjno-perswazyjnego. Drukowany jest na materiałach wysokiej jakości w odpowiednim rozmiarze i zgodnie z wcześniej przygotowanym projektem graficznym. Celem skutecznego baneru reklamowego jest zwrócenie uwagi odbiorcy i zainteresowanie go przekazywaną treścią. W jaki sposób przygotować taki baner?

Jakie są podstawowe metody druku cyfrowego?

Baner jest formą reklamy outdoorowej, występującej w formie komunikatu informacyjno-perswazyjnego. Drukowany jest na materiałach wysokiej jakości w odpowiednim rozmiarze i zgodnie z wcześniej przygotowanym projektem graficznym. Celem skutecznego baneru reklamowego jest zwrócenie uwagi odbiorcy i zainteresowanie go przekazywaną treścią. W jaki sposób przygotować taki baner?

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.