ikona telefonu Infolinia: 74 645 69 70         

          ikona maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.          

Blog

Pieczątki przydatne w firmie

Większość firm posiada swoją pieczątkę firmową. Zazwyczaj znajduje się na niej nazwa firmy, jej dane teleadresowe i NIP. Niektóre spółki dodają jeszcze wysokość kapitału zakładowego, sąd rejestrowy i numer KRS. Większość osób na wysokich stanowiskach, a także handlowcy firmy posiadają swoje pieczątki imienne. Jednak pieczątki automatyczne są tak wygodne, że znajdują zastosowanie także w wielu innych działaniach firm. Przyjrzyjmy się najbardziej popularnym z nich.

Czy posiadanie pieczątki firmowej jest obowiązkowe?

Przyjmuje się, że pieczątka firmowa jest niezbędna. Zdarza się, że bez niej firmy nie zatwierdzają np. listy płac czy innych ważnych dokumentów. Pieczątki zatem w pewien sposób przyspieszają firmowe procedury. Tymczasem prawne regulacje w kwestii posiadania pieczątki dają przedsiębiorcom wolną rękę, z której mało kto korzysta. W przepisach polskiego prawa brakuje wzmianki o tym, by pieczątki firmowe były wymagane. Ustawodawca mówi wprost, że do identyfikacji podmiotu potrzebny jest numer NIP oraz nazwa firmy. Jeśli już na kimś spoczywa obowiązek posiadania pieczątki, to jedynie na urzędach państwowych. Mimo to w praktyce niemal każda firma posiada swoją pieczęć.

Efekt hologramu na wydrukach. Czemu służy?

Efekt hologramu na wydrukach jest najczęściej stosowany w celu zabezpieczenia wszelkiego rodzaju drukowanych dokumentów przed niepożądanym kopiowaniem. Hologram z powodzeniem sprawdził się np. na uczelniach wyższych, które użyły go do zabezpieczenia legitymacji studenckich. Można go także wykorzystać przy innych unikalnych wydrukach np. na kartach VIP czy różnego rodzaju kuponach. 

Etykiety ubraniowe - prawdziwa wizytówka produktu

Obecnie na rynku mamy dostęp do wszelkiego typu dóbr. Tak naprawdę bez większego wysiłku jesteśmy w stanie kupić praktycznie każdą rzecz, jaka w danym momencie jest nam potrzebna. Dotyczy to szczególnie branży odzieżowej. Konkurencja w tej dziedzinie jest niezwykle duża. Producenci ubrań potrzebują więc bardzo dobrze skonstruowanej strategii marketingowej, która pozwoli im skutecznie dotrzeć do grupy docelowej. A nie jest to łatwe, gdyż obecnie wysoka jakość produktów zdecydowanie nie wystarczy. Oferta musi się wyróżniać, zapadać w pamięć i jak najlepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów.

Dobre stoisko reklamowe. Jak przykuć uwagę klienta?

Każdej firmie zależy na dobrej reklamie. Wiele przedsiębiorstw wykorzystuje każdą możliwą okazję do zareklamowania się w każdym miejscu. Idealną okazją gdzie można trafić do nowych klientów, są targi reklamowe, na których wystawiają się wszystkie firmy z danej branży. Kluczem do sukcesu marketingowego jest odpowiednio zaprojektowane stoisko reklamowe, które będzie przykuwać uwagę oraz przyciągnie jak najwięcej zainteresowanych.

Podstawowe rodzaje banerów reklamowych

 

Są nośnikami informacji promocyjnej, sposobem na zmaksymalizowanie skuteczności reklamy i nowoczesnym środkiem marketingowym. Banery reklamowe – bo o nich mowa – można zamówić zgodnie z indywidualnymi wytycznymi i preferencjami, aby doskonale odpowiadały założonym celom. Jakie są najważniejsze i najczęściej wykorzystywane rodzaje banerów reklamowych?

Jak opakować produkt, aby wyglądał atrakcyjnie?

Opakowanie produktu jest jednym z najistotniejszych czynników, które wpływają na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie. Badania dowodzą, że nawet 70% konsumentów nabywa towar kierując się pierwszym wrażeniem. Dlatego tak ważny jest wygląd zewnętrzny produktu. Jak sprawić, żeby był on atrakcyjny?

Czym powinna charakteryzować się dobra drukarnia?

Sukces firm z wielu branż uzależniony jest od profesjonalnego druku. Dobra, zaufana drukarnia to dla wielu firm ogromna podpora w ich codziennej działalności i czynnik, od którego zależy ich rozwój. Jakie cech powinna mieć dobra drukarnia?

Firmowe kalendarze. Co zamówić?

Jednym z dobrych pomysłów na promocję firmy są kalendarze z jej logotypem. Dlaczego to dobry pomysł? Z tego powodu, iż kalendarze są bardzo praktycznymi gadżetami i osoby nimi obdarowane chętnie ich używają. Co za tym idzie, logotyp firmy wisi dumnie na ścianie w widocznym miejscu. 

Firmowy kalendarz trójdzielny

Zawsze, gdy kończy się stary rok i zaczyna nowy, znajomi podpytują się nawzajem, czy ktoś nie ma na zbyciu kalendarza trójdzielnego. Te wygodne gadżety pomagają zorganizować obowiązki w niejednym domu i biurze. Wygodny widok na dni na przełomie miesięcy i kratka, którą wyraźnie zaznaczamy obecny dzień sprawiają, że komfortowe korzystanie z kalendarza ogranicza się do rzutu okiem. Kalendarze trójdzielne stały się w związku z tym bardzo popularnym prezentem, który przeróżne firmy wręczają swoim klientom. Co warto wiedzieć o ich projektowaniu, aby to właśnie kalendarz naszej firmy zawisł na honorowym miejscu u klienta, a nie kalendarz konkurencji?

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.