Blog

banery reklamowe roll up

Podstawowe rodzaje banerów reklamowych

Są nośnikami informacji promocyjnej, sposobem na zmaksymalizowanie skuteczności reklamy i nowoczesnym środkiem marketingowym. Banery reklamowe – bo o nich mowa – można zamówić zgodnie z indywidualnymi wytycznymi i preferencjami, aby doskonale odpowiadały założonym celom. Jakie są najważniejsze i najczęściej wykorzystywane rodzaje banerów reklamowych?

Czytaj więcej...

Opakowania na produkty

Jak opakować produkt, aby wyglądał atrakcyjnie?

Opakowanie produktu jest jednym z najistotniejszych czynników, które wpływają na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie. Badania dowodzą, że nawet 70% konsumentów nabywa towar kierując się pierwszym wrażeniem. Dlatego tak ważny jest wygląd zewnętrzny produktu. Jak sprawić, żeby był on atrakcyjny?

Czytaj więcej...

cechy dobrej i zaufanej drukarni

Czym powinna charakteryzować się dobra drukarnia?

Sukces firm z wielu branż uzależniony jest od profesjonalnego druku. Dobra, zaufana drukarnia to dla wielu firm ogromna podpora w ich codziennej działalności i czynnik, od którego zależy ich rozwój. Jakie cech powinna mieć dobra drukarnia?

Czytaj więcej...

Kalendarze firmowe

Firmowe kalendarze. Co zamówić?

Jednym z dobrych pomysłów na promocję firmy są kalendarze z jej logotypem. Dlaczego to dobry pomysł? Z tego powodu, iż kalendarze są bardzo praktycznymi gadżetami i osoby nimi obdarowane chętnie ich używają. Co za tym idzie, logotyp firmy wisi dumnie na ścianie w widocznym miejscu. 

Czytaj więcej...

opakowanie

Firmowy kalendarz trójdzielny

Zawsze, gdy kończy się stary rok i zaczyna nowy, znajomi podpytują się nawzajem, czy ktoś nie ma na zbyciu kalendarza trójdzielnego. Te wygodne gadżety pomagają zorganizować obowiązki w niejednym domu i biurze. Wygodny widok na dni na przełomie miesięcy i kratka, którą wyraźnie zaznaczamy obecny dzień sprawiają, że komfortowe korzystanie z kalendarza ogranicza się do rzutu okiem. Kalendarze trójdzielne stały się w związku z tym bardzo popularnym prezentem, który przeróżne firmy wręczają swoim klientom. Co warto wiedzieć o ich projektowaniu, aby to właśnie kalendarz naszej firmy zawisł na honorowym miejscu u klienta, a nie kalendarz konkurencji?

Czytaj więcej...

opakowanie

Genialny prezent dla klientów: kalendarze trójdzielne

Wiele firm zastanawia się nad wyprodukowaniem ciekawego gadżetu dla swoich klientów. Trend ten nasila się zwłaszcza pod koniec roku, w okresie świąteczno-sylwestrowym. To właśnie wtedy przez pośrednictwo poczty i kurierów firmy dziękują swoim klientom za to, że korzystają z ich usług. I chociaż co roku pojawiają się kolejne modne gadżety, od lat najbardziej pożądane przez większość klientów są kalendarze trójdzielne.

Czytaj więcej...

opakowanie

Opakowanie jest ważne!

Wielu producentów sprzedaje swój towar w opakowaniu. Przeważnie są to opakowania kartonowe, które ułatwiają chociażby magazynowanie produktów i dają im ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Warto pamiętać o tym, że nawet producenci najwyższej jakości produktów nigdy nie zaniedbują wyglądu ich opakowań. Dlaczego? Ponieważ klienci często „kupują oczami”.

Czytaj więcej...

opakowanie

Opakowanie. Czy to tylko ochrona produktu?

Opakowania kartonowe wciąż należą do jednych z najbardziej popularnych na rynku. Dzięki kartonom łatwiej jest przechowywać i transportować różnego rodzaju produkty. Opakowanie kartonowe chroni również to, co się w nim znajduje. Zwykły słoiczek z kremem dociera co naszego domu bez żadnych rys, chociaż przecież nie raz musi przybyć pół świata w kontenerze, potem w ciężarówce, by wreszcie trafił do naszego auta. Nawet drogi i nowoczesny sprzęt RTV czy AGD pakuje się w odpowiednio przygotowany karton, by bezpiecznie dotarł do domu kupującej go osoby. Opakowania kartonowe do tego celu są specjalnie wzmacniane (tzw. kaszerowanie), by były bardziej odporne na uszkodzenia czy wilgoć. Jednak ochrona towaru to nie jedyne zadania opakowania.

Czytaj więcej...

opakowanie

Jak projektuje się opakowanie produktu?

Chociaż wiele osób zarzeka się, że nie zwraca uwagi na opakowania kupowanych produktów, gdy nie znamy marek leżących na półce, prawdopodobnie wybierzemy tę, która będzie miała najatrakcyjniejsze opakowanie. Dlatego też wielu producentów przykłada dużą wagę do tego, w czym sprzedają swój towar. Każdy producent opakowań przykłada się bardzo do tego, by opakowanie było wykonane starannie i schludnie. Jednak najpierw klient drukarni powinien dokładnie przemyśleć, co chce na nim umieścić.

Czytaj więcej...

opakowanie

Wyeksponuj swój produkt: standy reklamowe

Baner jest formą reklamy outdoorowej, występującej w formie komunikatu informacyjno-perswazyjnego. Drukowany jest na materiałach wysokiej jakości w odpowiednim rozmiarze i zgodnie z wcześniej przygotowanym projektem graficznym. Celem skutecznego baneru reklamowego jest zwrócenie uwagi odbiorcy i zainteresowanie go przekazywaną treścią. W jaki sposób przygotować taki baner?

Czytaj więcej...